Slagerij Wijtman wordt de Zaak vol Smaak in Oude Wetering

21 april: ingezonden bericht

Slagerij Wijtman & zn wordt de Zaak vol Smaak,
de lekkerste winkel in de buurt met vlees en meer…

Slagerij Wijtman & zn heeft binnenkort een nieuwe stijl. De slager heeft gekozen om de winkel om te bouwen naar De Zaak vol Smaak. Daarmee wil de slagerij aan de Meerkreuk 32 in Oude Wetering duidelijk maken dat het assortiment veel meer omvat dan alleen het ambachtelijk vlees en vleeswaren. “Wij willen als ervaren kwaliteitsslager meer aan onze klanten bieden dan alleen de vertrouwde kwaliteit die je van een ambachtelijke slager mag verwachten. De laatste jaren hebben wij daarom ons assortiment al uitgebreid met bijvoorbeeld maaltijden, een ruim assortiment salades, gourmetspecialiteiten, barbecuespecialiteiten en allerlei lekkere producten en verse ingrediënten. Om te eten en om te koken”, aldus Gijs Wijtman. “Daarnaast onderscheiden wij ons met nieuwe producten die niet alleen lekker zijn, maar bijvoorbeeld ook lekker snel klaar zijn. Wij bieden daarmee onze klanten ambachtelijke kwaliteit en een ruime variatie aan lekkere producten. Wij zijn van mening dat we met De Zaak vol Smaak veel beter zeggen wat we allemaal in huis hebben en dat we de lekkerste winkel in de regio zijn”.

Gegarandeerd vers, gegarandeerd ambachtelijk
Naast het ruime totaalassortiment hecht De Zaak vol Smaak Slagerij Wijtman heel veel waarde aan kwaliteit. “Al onze producten worden elke dag vers gemaakt met uitsluitend verse producten. Ons vlees en onze huisgemaakte vleeswaren zijn puur ambachtelijk en dat proef je direct, want bij ons draait alles om de smaak. De lekkere smaak welteverstaan”, aldus Gijs Ingrid en Herman wijtman.

Opening: 2 mei 2013